Stížnost
Ukázalo se, že vaše objednávka je poškozená, neúplná nebo neodpovídá nabídce?
Žádné obavy - problém vyřešíme. Zjistěte, jak podat stížnost krok za krokem.
Proces podávání stížností

Připravte si informace potřebné k vyplnění formuláře:
- údaje objednatele
- popis a fotografie ilustrující problém
- informace o počtu poškozených prvků
- hlášení dopravce o škodách
- informace týkající se pohledávky

Kompletní informace zašlete na adresu obchod@golddoor.cz. Nezapomeňte uvést zprávu uveďte všechny potřebné informace a dokumenty, fotografie. To vám umožní rychle a efektivní zpracování stížností.

Žádost se předá oddělení kvality a zahájí se proces ověřování žádosti. W speciální případy maximální doba pro vyřízení stížnosti je 14 dní.

Rozhodnutí o stížnosti je sděleno e-mailem.

V případě úspěšné reklamace realizujeme zjištěný nárok.
Zkontrolujte ogólle předpisy OCC týkající se práva na stížnost reklamace zboží (uokik.gov.pl)